افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

تکه به تکه های دوست داشتنی

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

این چند بیت را بی نهایت دوست میدارم!



+نادر از هند نبر انچه تو بردی از دلم
                                    که تو مهری و مهاری و مهارت کردی
دلم ایران و تو اسکندر طاییس اطوار
                                  زدی و سوختی و غارت کردی

                                                      #اخوان_ثالث



_میتوانستی ای دل؛رهیدن
                       گر نخوردی فزیب زمانه
انچه دیدی ز خود دیدی و بس
                       ای دل من؛دل من؛دل من
بینوا،مضطرا،قابل دل من...!
                                                   #نیما_یوشیج


+من خنده زنم بر دل
                     دل خنده زند بر من
اینجاست که میخندد
             دیوانه به دیوانه



_گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید
                             آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...!
                                                                                                       #امید_صباغ نو




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
مَرمَر

نظرات  (۹)

:)
پاسخ:
:)
:-)
قشنگه
پاسخ:
ایموجی قلب
:)
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۷ نفس نریمانی
زیبا
پاسخ:
:)
عالی بود ...
پاسخ:
آدم دلش میخواهد شاعرشان را قورت دهد
آره :)
پاسخ:
❤️
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۵ یه خانوم گل ***
قشنگ:))
پاسخ:
❤️
همه متن ها عالی بودند :)))
پاسخ:
بعضی شعر هلا فقط یه تیکشون خوبه!بعضیاشون انقده همه بیتاش خوبه که دوست داری قابش بگیری
۰۶ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۰ محسن رحمانی
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">