افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

13 دلیل برای زندگی:)

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

وقتی این چالشو دیدم اول از همه این سوال ذهنمو مشغول کرد که اصلا زنده یعنی چی!از دوستام پرسیدم،دوتاشون گفتن کسیه که نفس میکشه و یکی از همین دو اضافه کرد: کسی که هیچ هدف و ارزویی برای فرداش نداره و فقط داره زنده بودن رو تجربه میکنه نه زندگی،یکی دیگه از دوستام گفت نمیدونه!بعدش پرسیدم خب شماها چرا زنده اید؟یکیش گفت برای رسیدن به عشقش و تشکیل خونواده،دیگری گفت برای رسیدن به آرزو و هدفاش و اون آخری بازم نمیدونست چرا!اون دوتا اولی هردو منظور منو نفهمیدن!من گفتم زنده ینی چی و ازشون پرسیدم چرا زندن!نفر اول باید میگفت چون نفس میکشه!تعریفش از زنده همین بود دیگه!نفر دومم باید همینو میگفت!یا تعریف دومشو!ولی هدفشو از زندگی کردن گفت!

و حالا نظر من :) از نظرم زنده یعنی کسی که صبح پا میشه و شب میخوابه،نفس میکشه راه میره و و غذا میخوره! 

دلیل من برای زنده بودن فقط اینه که نفس میکشم!

و تعریفم از زندگی کردن :) کسی زندگی میکنه که دنبال شادی،دنبال چندین و چند هدفه!کسی که میدونه چی میخواد

13 دلیل من برای زندگی کردن:

1.نمیخوام وقتی فرصت زنده موندنم تموم شد پیش خدا رو سیاه باشم و کارنامم سیاه!

2_ امیدِ مادر بودن

3_میخوام زندگی کنم که کنار دوستام باشم،که بچه های فریبا رو ببرم پارک،سمیرارو تو لباس عروس ببینم،بچه های داییمو ببینم که بزرگ شدن:)

4_کلی کتاب هست که نخوندم،فیلم هست که ندیدم،میخوام بخونم و ببینم:) هنوز جاهای خوشگل ایرانو نگشتم

5_کلی عشق و حالو شادی در انتظارمه میخوام زندگی کنم بینشون

6_میخوام تاثیر گذار باشم روی چندتا آدم،دوست دارم از بدبختی نجاتشون بدم :)

7_برای کمک کردن به بچه هایی که عین خودم پدر بالا سرشون نبوده و بزرگ شدن :) میخوام یه خَیـّر گمنام باشم

8_کلی ایده دارم برای نوشتن،میخوام بنویسم تا فرصت دارم

9_میخوام برسم به اونی که کنارش آرامش دارم و زندگی هر دومونو زیباتر کنم

8_دانشگاه منتظر منه برای کلی شیطنت،مگه میتونم از خیرش بگذرم اخه؟مدرسه رو ترکوندم دانشگام باید بترکونم😌

9_بچه هام،گوگولیهای مامان.میخوام کنارشون پیر شم و از تک تک شیطنتاشون حرص بخورم

10_فضولیم!دوست دارم بدون چی میشه زندگی اطرافیانم و خودم،دوست دارم فردا و پس فردای همشونو ببینم

11_خانوادهام

12_کتاب چاپ کنم ^_^ 

13_پیرشم و نوه هام کنارم بشینن براشون مولانا بخونم

این سیزده تا رو میزنم رو دیوار اتاقم :) تا یادم بمونه باید براشون تلاش کنم!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۴
مَرمَر

نظرات  (۱۴)

۱۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۰ سپهر صادقی
۱۳ ، دلیل برای زندگی
۱۳ دلیل برای زندگی
واو در کل محشر بود :)
پاسخ:
ممنونم :) شرکت کنین :)
چقدر خوب و عاااالی :)))
پاسخ:
ممنونم :) شرکت کنین شما هم ^_^
امیدوارم به همشون برسی ولذت ببری عزیزم
پاسخ:
ممنونم
امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم
عزیزم ^_^
پاسخ:
💜
خیلی عالی بود!
راستی این عدد ۱۳ هم خیلی دوست دارم😅
پاسخ:
مرسی داداش😘
توام یه لب تاب دستته همونجا نیشستی :|
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۳ هوای باروونی
واو چه عااالی...
ان شاءالله به همشون برسی
پاسخ:
ممنونم😋😍
به نظر من یک دلیل کافیه چرا زندگی نکنم
پاسخ:
و یک دلیل کافیه که زندگی کنی :)
خوبین شما؟چه عجب پیدا شدین
امم خو وقتی تو ریاضی واس ی قانون ی مثال نقض پیدا میکنیم ینی اون قانون اشتباهه و اگ ی مسال نقض واس زندگی نکردن بگیم اون ۱۳دلیل هیچه....
+وااقعن ۱۳دلیلت جالب بود امیدوارم هیچوق مثال نقض پیدا نکنی:)
پاسخ:
مثال نقض برای زندگی کردن؟نداریم!
اگر یک مثال نقض برای هر کدوم از دلیل ها بیاد فقط اون دلیل رد نیشه نه بقیش.
مثال هم برای دیگرانه :) کمتر چیزی(مثالی)از دیگران برای ما هم همون پیامدو داره!
و ممنونم
اره کافیه  اگه میخوای تا دلالی زندگی نکردن بگم خخخ

مرسی بد نیستم  شما خوبی خوشین خوش میگذره

مگه گم شده بودم ؟

پاسخ:
بهله بگویید
بله رفته بودین انگار
خیلی هست

اره یه ی ماهی نبودم تقریبا  دلمون تنگ شد امدیم
پاسخ:
نرین :)
امیدوارم همشون محقق بشن مرمر بانوی گلم:)))
پاسخ:
ممنونم
۲۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۹ یک مسلمان
ان شاءالله عمر با عزت یا نمی دونم عذت داسته باشین :)
پاسخ:
ممنونم
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۵۹ محمد حسین فولادگر
زیبابود به ماهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">