افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

میگذرد؟

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ق.ظ

سالها بعد وقتی دلیلِ حسِ تنهاییمو بپرسن به یجا زل میزنم و میگم نمیفهمیدنم و اونقدر قوی نبودم که از پسِ فهمیده نشدن بر بیام

نمیتونستم اون چیزی که تویِ مغزمِ بهشون بفهمونم،سکوت کردم...!ساکت شدم!

شدم این 

ولش کن....

باید خوشحال باشم و به چیزهایِ خوب فکر کنم

مثلا به تو،وقتی به تو فکر میکنم انگار سردردم کمی تسکین پیدا میکند

باید به تو و مزه آن نودلِ گرمی که برایت پخته ام فکر کنم به وقتی که بخارش به صورتم میخورد و با دلو جان بو میکشمش،وقتی که از سرکار میایی و به استقبالت می آیم وقتی برایت از استرسِ کارِ جدیدم میگویم و میخندی وقتی بهم قول میدهی فردا خودت برسانیم و شام را خودت بپذی و من عشق میکنم

باید به صبح آن شب فکر کنم که با غر غر میگویی دیر شد و من با وسواس نگاهی دیگر به خودم در آینه می اندازم و داد میزنم آمدم

وقتی که مرا میرسانی دست هایم را میگیری و با عشق میگویی نترس مثلِ همه کارهایت به بهترین نحو انجامش میدهی،آنجا من برایت برایِ بارِ صدم جان میدهم و با خداحافظیی شیرین راهی میشوم

برایم بوقی میزنی و با لبخند دست تکان میدهی

آنجا برایِ بارِ هزارم سکر میکنم که دارمت...باید قوی باشم 

تمام میشود،درست است این حسِ تنهایی همیشه با من است اما تمام میشود میگذرد نه؟

مثل این ماه گرفتگیِ امشب میگذرد

من نوشتِ دیگر

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
مَرمَر

نظرات  (۷)

زندگی مثل رود جاریه و میگذره همه چی میگذره و تموم میشه و چیزای دیگه جاشو میگیره مطمئنا
زندگیت سراسر شادی و خوشی ان شاءالله 
پاسخ:
امیدوارم فقط...
ممنونم
تنهایی می گذرد.
پاسخ:
تنها چیزی که نمیگذرد حسِ تنهاییست
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۱۶ استاد بزرگ
بسیار زیبا نوشتین.
خوبی اش هم اینه میگذرد.
زندگی خوب یا بد بالاخره میگذرد.
شاد باشین.
:)
پاسخ:
ممنون از حضورتون
میگذره و کسی نمیدونه که چی به ماگذشته تا گذشته
همچنین:)
 تنهایی هر روز بیشتر از روز قبل ادم رو درون خودش میکشه اتفاقا بنظرمن تنهایی نمیگذره میمونه ومیمونه....
خیلی زیبا نوشتی جانا:)
پاسخ:
دقیقا من هم موافقم که تنهایی نمیگذره و آدما تا ایگبد تنهان
فقط امیدوارم این روزایِ سخت بگذره
ممنونم 
پر ستاره ای؟!یا ابری؟
پراز ستاره هایی که پشت ابر موندن:)
پاسخ:
امیدوارم ابرات برن و ستاره هات بازم بهمون چشمک بزنن:)
خیلی سخته...خیلی...
همه دوست داریم اون روز زودتر برسه
اما باید یادمون بمونه که این روزهای تنهایی و این دورانی مجردی بلافاصله بعد از رسیدن اون روز بلافاصله تموم میشه و دیگه هیچ وقت این روزها رو نمی تونیم تجربه کنیم...هیچ وقت...تا آخر عمر...حتی اگه بعدا به هر علتی جدایی در کار باشه...از دست دادن عزیزمون در میون باشه یا هر چیز دیگه ای، تنها میشیم اما نه مثل این روزها...هیچ وقت به این روزها برنمی گردیم...دلمون احتمالا برایشان تنگ هم خواهد شد... باور کنید:)
پاسخ:
درک میکنم ولی فکر نکنم دلم برایِ این سختی هاتنگ شه
شاید هم سختی ها از بادم بره و خوبیاش دلمو تنگ کنه
اره میگذره...زودتر از چیزی که فکرشو کنیم
پاسخ:
متنظرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">