افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

برگشتم

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۲۸ ب.ظ

برگشتم

بعد از مدت ها 

شاید بعد از اندی سال

اومدم!ولی بد! خونین و مالین 

زخم خورده و تیکه تیکه شده،جوری خورد شده ام که حتی تیکه هام کنار هم با خروارها چسب هم به هم نمی‌چسبند 

کمی شاید باید درد و دل کنم 

از چه بگویم؟

بگذار از اول اولش از وقتی از بلاگ رفتم بگویم 

عشق نافرجام!اوکی به درک مال چندین سال پیش بود جایش هنوز درد میکند اما فقط گاهی 

بگذار از یک آذر نحس بگویم 

از تصادف 

از مرگ مادرم (تنها کسی که در زندگی داشتم و با اون رابطه داشتم) و شوهرش 

از اون تریلی نحس و راننده نحس تر که باعث شد تموم بدنم تیکه و پاره شده و حتی برای کوچک ترین نیاز یک آدمی عادی محتاج بقیه شم:) اونم کسی که هیچکس جز مادرشو نداشت و مادرم رفت!

تیکه ام 

می‌دونم دارم غر میزنم 

می‌دونم شاید شرایط میشد بدتر از ضربه مغزی بودن ولی نمردن و داغون شدن صورتمو دست و پام و پلاتین گذاشتن توی همشون حتی سرم و توانایی راه نرفتن میشد 

باشه قبوله 

تحمل میکنم اینارو،سه ماهه تقریبا دارم تحمل میکنم 

ولی غم بی کسی و رفتن تنها پشت پناهمو چطوری تحمل کنم؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۵
مَرمَر

نظرات  (۴)

۲۶ دی ۰۱ ، ۰۷:۵۲ یک مسلمان ...

سلام و احترام

تسلیت می گم. 

به نظرم اینجا می تونه جای خوبی باشه واسه حرف زدن و خالی شدن، برای همه مون. 

حتی اگه مخاطبی نباشه. 

 

امیدوارم به بهترین نحو با شرایط جدید کنار بیاین. 

واستعینوا بالصبر و الصلاه

و انها لکبیره...

پاسخ:
سلام 
ممنونم
دفیفا برای کمی خالی شدن برگشتم حنی اگز مخاطبی نباشه

صیر میکنم ... حیلی زیاد!
خسنه ام اما صبور...
۲۶ دی ۰۱ ، ۱۱:۱۰ پسر انسان

تسلیت عرض می کنم.

 

+ یکی از وجوه اشتراک ما آدم ها دردهای بسیاری است که متحمل میشیم

تو اصل درد مشترکیم ولی نوعش فرق داره

شعار ندام اگه بگم خودم به شخصه بین این همه درد که زخمی و له شدم، بزرگ شدم!

دنیا اساسش به درد هست و تاب آوردن 

 

پاسخ:
درد میکشیم و تاب میاریم
اما بعد ابن دردها میتونیم من قدبم باشیم؟
از عوض شدنم 
ید شدنم
حتی همین بی احساس شدنم بد میترسم

ممنونم ار همدردی

چقدر عجیب و واقعا میشه گفت دردناک و وحشتناک

پاسخ:
اره

خیلی ناراحت شدم :( امیدوارم یکم آسونتر بگذره براتون.

 

تسلیت میگم.

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">