افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

نمیدونم

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

زندگیم این روزا خیلی تو چالشه

چالشایی که مطمینم چند مدت دیگه برام مسخرست

زندگیه دیگه...زمان تنها چیزه قویه تو این دنیا که نمیشه نقضش کرد 

از اونور کد 821 از اینور 471 هوووف چیزایی که اصلا حس هم نمیشن تو مغز منن حالم از مغزم بهم میخوره 

از ایور تر کد 255

حس میکنم وسط یه باتلاقم 

باتلاق فکر ها حس ها و انتخابا و روشا 

دارم سعی میکنم در بیام از اینجا

نمیدونم چجوری

دارم یه چیزایی رو امتحان میکنم

دنیا همیشه جای امتحانه 

تو هر سطحی حس میکنم ادم تو این باتلاقای انتخاب میمونه

چون وسعت همه چیز غیر ممکنه و غیر ممکن واقعا پدیده ایه که درک نمیشه و هر کدوم به روش خودمون درکش کردیم و ما ادما خود غیر ممکناییم چون اونقدر تعداد این تفکرا زیادن که رسما با ممکن ها متناقضن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹
مَرمَر

نظرات  (۱)

carpe diem

پاسخ:
سعیم همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">