افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

دو راهی

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

وای من 15 روز پیش شروع کردم  به استفاده از سابلیمینال و الان تست دادم و دیدم واقعا عمل کرده!بعد حتی دارم نشونه هایی از عمل کردن دومیشم میبینم!همین الان دارم به مهدیگفتم اگر دومیشم جواب داد واقعا باورم نمیشه دیگه حتی رفتم به پیجی که ازش خرییدم پیام دادم

دعوت شدم یا فراخوانده شدم یجا!تصمیم بزرگی بود برام رفتن به اونجا و نرفتنش!ولی میخام برم 

هم در راستای نتیجه سابمه هم واقعا حس میکنم نسبت به افکار و شیوه زندگیم برام خاطره بیاد موندنی بشه

به شناخت بیشتر خودمم کمک میکنه عکس العمل هام تو اون موقعیت

بچه ها میدونین من زیادی به خودم فکر میکنم کارامو تحلیل میکنم و کلا از شناخت خودم لذت میبرم؟اینکه بدونم و هر چیزی رو مخصوصا خودمو برام جذابه

پنجشنبه تولد فرزانه هست و من میخام یه لیست از کارا یا چیزایی که فکر میکنم دوست داره انتخاب کنم بنویسم خوشگلش کنم بهش بدم و اون انتخاب کنه

مثلا یه گزینه اش یه تابلو ماهه خوشگله

گزینه بعدی امتحان پاراگایدره که هزینش با منه

گزینه های مختلف رو بنویسم و بذارم انتخاب کنه

باید پاشم ظرفامو بشورم اتاقمو جمع کنم به اتاق بچه ها برسم جارو کنم کل خونرو  و لباسارو بشورم تا ساعت نه که نوبت ترمیم مژه هامه بعد مژه هام تایم خواب حتما کتابمو ادامه بدم بخونم 

فردا حتما باید ویدیومو ادیت بزنم کارای روزمره خونرو یادم نره روتینمم یادم نره و ماشینو باید ببرم پیش رنگ کار و البته فکر کنم راجب دکور اتاق بچه ها 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۳
مَرمَر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">