افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

روزمرگی 1

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۵۱ ق.ظ

خب سلام

بعد از متن بعدی به کارای خونه بیشترشون رسیدم مژه هامم که اره خوشمان می اید :)

امشب سفارش دادم غذا از یه کبابی که تا حالا امتحانش نکرده بودم پسر واو جوجه ترش عجب چیزیه

سرم پره فکره ولی حالم خوبه:)

کد 541:)

فردا کارای ماشینو باید اوکی کنم 

ساب یادم نره 

پایه لب تابو یادم نره برا سه شنبه

وسط افکارم هی فرشته مهربون بودن با بقیه انتخاب عالییه

خب برمیگردیم به برنامه های فردا

یا مافیا بازی کنم شب یا کد 821

تونستی کارای دیوار اتاقو درست کن به سفارششونم برس

دختر روتینتتتتتت

حموم داریا یادت بمونه

بازم روتییین

مدیتیشنو قراره شروع کنیاااا

واااای برای باشگاه و رژیم چیکار کردی؟

سیگما چرا تو خونه نیستش-_- باز کجا رفتی پسر-_- من به این خواسته که موهام سفید شه برسم یکی از عواملش تویی

برم اگر تونستم رژیم رو اوکی کنم بعد ساب و بعد خاب

راستی دفترچه تلفن و کدا یادت نره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۴
مَرمَر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">