افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

تیره و روشن،شب و روز و تلخ و شیرین گرد هم امدند،همچون موهای پریشان دختر بچه ای در باد

افکار مخشوش و خسته ام

ما که ندیدیم ولی میگن
بودن کسایی که سرشون به کار خودشون بوده
و نمردن!

آخرین مطالب

روزمرگی2

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

فکر کنم روزمرگی باشه

امروز هوا خیلی خوب بود ابری بود روز خوبیم بود با امیر پسر داییم و دوستام وقت گذروندیم

به کارا و روتینا خوب رسیدم و غذای فردام پختم و الان میخام بشینم برنامه فردارو بنویسم 

امروز درس خاصی بهم داد؟

اره داشتم کد 404 رو نصیحت میکردم تو شکست عشقیش دیدم چقدر از تفکراتم و اینکه ارارمشو مدیون وجود یا عدم وجود هیچکس نیستم رو دوست دارم

عاشق این تفکرمم که فکر میکنم چیزی مهم تر از خودم وجود نداره چون همه جا خودم به داد خودم میرسه برای همیشه مجبوره کنارش باشه براش تلاش میکنه

باز ساب رو شروع کردم امیدوارم وسطش تنبلی نکنم

امروزم کذ 541

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۲
مَرمَر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">